top of page
  • תמונת הסופר/תרפי וייסמן

MEDIWHO - הוויז של עולם הבריאות

לאור כניסתה הצפויה לתוקף של הרפורמה בביטוחי הבריאות ב- 1 באוקטובר 2023, חברות הביטוח השונות שלחו הנחיות כי יתקבלו הצעות ביטוח בריאות ומחלות קשות במתכונת שלפני הרפורמה רק עד סוף ספטמבר 2023 . לאחר מכן יופסק שיווקן של תכניות ביטוח הבריאות של החברה במתכונתן הנוכחית.


על מנת לאפשר ללקוחותינו שירותים רפואיים טובים יותר וכיסוי רחב יותר, המותאם אישית לצרכים שלהם, אנו שמחים לבשר שניתן לרכוש את שירותי חברת MEDIWHO בסוכנות הביטוח שלנו "אורלי ביטוח ופיננסים"!


MEDIWHO היא בעצם הWAZE של עולם הבריאות.

במרחק הקלקה ישנה טכנולוגיה שיודעת בדיוק מה מגיע לכם, ממי, איך לקבל את מה שמגיע לכם ואיך לנווט בתוך מערכות הבריאות בצורה היעילה ביותר.

שירות זה מאפשר לכם לעשות סדר בכל מה שקשור במערכות הבריאות שלכם!

הביטוח הלאומי, הביטוח הפרטי, נהלים, התמודדות עם בירוקרטיה, קבלת מידע, התנהלות מול קופות חולים ועוד.


אז איך השירות של MEDIWHO עובד?

בשלב הראשון, לצורך הרישום למערכת יהיה על הלקוח למסור מספר פרטים מזהים כולל אישור הרשאה לצפיה במידע ב"הר הביטוח" על מנת לבדוק את הביטוחים הקיימים שלו, ולקבל תמונת מצב על מיקומו מול מערכת הבריאות.


ברגע שמתעוררת בעיה רפואית ספציפית, סורקים ובודקים מי הם הרופאים והמומחים המגיעים ללקוח דרך קופות החולים והביטוחים הפרטיים, שמטפלים בבעיה הספציפית. אנו מציגים גם את דירוג הרופאים לפי אתר משרד הבריאות, המדרג את הרופאים עפ"י דרג מקצועי ודרג ניהולי ועל פי תפקידם באותו הדרג. למשל: מומחה / בכיר בקהילה / מנהל מחלקה / מנהל בית חולים ועוד.



MEDIWHO יכולים לבדוק עבורך זכאות להחזרים כספיים מארגונים שונים, ואפילו לטפל בהחזרים במקומך!

רפרנט מקצועי בודק עבורך את הזכאות להחזר ובמידה וקיימת זכאות שכזו – אנו מגישים את בקשת ההחזר עבורך ומתנהלים ישירות מול הביטוחים שלך במקומך.


עוד הטבות שניתן לקבל דרך MEDIWHO :

✔️החזרים כספיים עד 13,000 ₪ בשנה

✔️איתור וקידום תורים לייעוץ ובדיקות רפואיות, כולל MRI ו- CT

✔️ביקור רופא בבית

✔️סל הריון מורחב

✔️טיפולים מורחבים להתפתחות הילד, כולל אבחון הפרעות קשב וריכוז

✔️טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה

✔️בדיקות רנטגן ואולטרסאונד עד הבית

✔️טיפולי רפואה משלימה

✔️מיועד לכל לקוח, בכל גיל ובכל מצב בריאותי! מקבלים את כולם, גם את החולים!



אורלי ביטוח ופיננסים פועלת ישירות מול חברת MEDIWHO ובכך אנו תופרים את תוכנית המינוי בהתאמה אישית בהתאם לגיל, לצרכים, להיסטוריה הרפואית של המבוטח.

אנו מקפידים על ליווי צמוד ומסור של סוכן אישי וכאשר חס וחלילה קורה משהו - אנחנו איתכם ביחד מטפלים בתביעה ולא משאירים אתכם לבד מול חברות הביטוח .

הייעוץ והליווי המקצועי במצבים אלו הוא חשוב ומשמעותי.



לפרטים נוספים על השירות אנו זמינים בטלפון 04-6396269

או באתר>> https://www.orly-insurance.com/mediwho


bottom of page