top of page
  • תמונת הסופר/תאורלי וייסמן

מודעות מצילה חיים - חודש המודעות לסרטן השד וביטוח מחלות קשות

יש מקרים רפואיים שלעולם אי אפשר להיות מוכנים אליהם. במקרים כאלה של מחלה קשה העולם יכול להתערער ברגע, אנו נדרשים לגייס את כל הכוחות לריפוי מהיר ככל הניתן ולחזרה לשגרה. ומה שאפשר לעשות, ואפילו מומלץ, הוא לנקוט בכמה צעדים מתוכננים שיבטיחו את עתדינו במקרה של מחלה קשה. בחודש אוקטובר כמדי שנה מציינים את חודש המודעות לסרטן השד. המדינה כולה נערכת על מנת להעלות את המודעות למחלה שלצערנו על פי הסטטיסטיקה נוגעת בכל אחת מתוך תשע נשים.



גילוי של מחלה קשה כמו סרטן השד, מכניס את החולות ואת בני משפחתן לסחרור וקושי רב ולעיתים אף להפסקת עבודה של החולה או בני משפחתה בכדי ללוותה לטיפולים ולעזור בשגרת החיים המשתנה. אנו נדרשים לגייס את כל הכוחות לריפוי מהיר ככל הניתן ולחזרה לשגרה. לזה נועד ביטוח מחלות קשות. ביטוח מחלות קשות מתבצע על ידי תשלום של פיצוי חד פעמי שיכול להגיע לגובה של עד 700,000 ₪ בגין גילוי המחלה לצורך הבטחת שמירה על המצב הכלכלי, עד כמה שניתן, גם לצד המחלה.


רפי וייסמן מנכ"ל אורלי ביטוח ופיננסים :

"אני ממליץ לכל לקוחותינו לפעול בשני מישורים: האחד, הבדקו אחת לשנה - כי גילוי מוקדם מציל חיים! ההמלצה היא לכל אישה מעל גיל 30 לפנות לבדיקה אצל כירורג שד. ולכל אישה מעל גיל 40 לפנות לבדיקת ממוגרפיה. והשני היערכו, אל תקלו ראש בנוגע לבריאות שלכם! וודאו כי יש לכם את הביטוחים המתאים שיכסו אתכן ואת משפחתכן אם חלילה תחלו.


מה עוד כולל ביטוח מחלות קשות?

  • שירותי אבחון ראשוניים- פגישת ייעוץ אצל רופא מומחה, וכן בדיקות אבחנתיות נוספות במידת הצורך.

  • סיוע אנושי של סוכן ביטוח שיבטיח את מיצוי הזכויות שלכם ושל בני משפחותיכם.

  • כיסוי ביטוחי עד גיל 85.

תשלום של פיצוי חד פעמי בגין גילוי מחלות קשות יכול לסייע מאוד למשפחה בפן הכלכלי בתקופה קשה שכזו.

אין לדעת מה העתיד צופן בחובו, ולכן אנו ממליצים לעשות ביטוח מחלות קשות, אשר יהווה גורם תמיכה בעת גילוי מחלה, ויעניק יציבות לאדם החולה ולמשפחתו. באורלי ביטוח ופיננסים אנחנו כאן עבורכן, מתחייבים לבחון את כל האפשרויות של חברות הביטוח השונות ולהציע לכם מחיר הוגן שכולל ביטוח מעטפת שלמה ומקיפה ביותר עבורכן.


בחודש המודעות לסרטן השד, תוכלו לקבל הנחה על ביטוח מחלה קשה, לכל המצטרפות בין התאריכים ה-1.10.22-31.10.22.

** בכיסוי פיצוי לסרטן יינתנו הנחות עד גיל 65 בלבד.


למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר התקשרו 077-4007230


bottom of page