top of page
תמונת הסופר/תרפי וייסמן

לאן נעלמו המזוודות שלי – ביטוח נסיעות לחו"ל

בחודשי יולי אוגוסט ענף התיירות חווה התעוררות גדולה והוביל לכך שמיליוני מטיילים ביקרו בשדות התעופה בכל העולם. מי מכם שטס וגם מי שעוד לא, בטח שמע על התופעה שעלתה לכותרות לאחרונה שנובעת מאותם עומסים - אובדן המזוודות. אובדן מזוודה, הכוללת חפצים אישיים, כלי רחצה ומתנות זוהי חוויה מאוד לא נעימה אשר עשויה להעכיר על ההנאה בטיול.


ביטוח נסיעות – יפה שעה אחת קודם!

זה אולי ברור לרובכם אבל מסתבר שעדיין קיימים אנשים שלא מספיק מבינים את החשיבות הגדולה ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות. כל מי שטס לחו"ל חייב להיות מצויד בביטוח בריאות ומטען, ויפה שעה אחת קודם. ז"א לעשות את הביטוח כמה שיותר קרוב למועד רכישת הכרטיסים ולא לחכות. כך יופעל הכיסוי הביטוחי ותוכלו לנצלו במקרה של ביטול ובמקרים שונים של בעיות רפואיות שלכם או של קרובים מדרגה ראשונה. כיסוי בגין ביטול או קיצור נסיעה הוא כיסוי חשוב ורבים מהנוסעים בכלל לא יודעים עליו.



ומה לגבי המזוודות?

אז כל מקרה לגופו ועליכם לפעול לפי סוג המקרה וחשוב לדבר עם סוכן הביטוח שינחה אתכם ותפעלו לפי המקרה ובזמן אמת.

המזוודות אבדו או ניזוקו בשדה התעופה- במקרה זה מי שאחראית היא חברת התעופה, עליכם לדווח בשדה לחברת התעופה.

נחתתם בחו"ל והמזוודות לא הגיעו – יש לדווח לחברת הביטוח ותקבלו מיידית כסף על מנת לרכוש מוצרים בסיסיים עד שתגיע המזוודה שלכם.

המזוודות אבדו או נגנבו בחו"ל - במקרה זה יש לפנות למשטרה ולקבל מהם אישור על דיווח גניבה.

חשוב ביותר – לתעד את כל הפעולות, לשמור קבלות על כל דבר שאתם רוכשים, לצורך הצגת קבלות על רכישה. דברי ערך חייבים להיות צמודים לגוף או בתיק יד על מנת להיות מכוסים!

לאחר מכן עם הדיווחים לגורמים המוסמכים יש למלא טופס מול חברת הביטוח.


אז למה לעשות ביטוח דרך אורלי ביטוח ופיננסים?

כי אנחנו לוקחים אתכם אישית !



רפי וייסמן - מנכ"ל ובעלים אורלי פיננסים וביטוחים

​לקוחות רבים בוחרים לעשות את ביטוח הנסיעות דרכינו מהסיבות הבאות: 1. התאמה אישית - אנו יודעים למצוא פתרונות ביטוחיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, גם לאוכלוסייה מבוגרת או עם מחלות רקע. 2.לא תשלמו יותר! אנו מציעים מחיר הוגן על ידי בחינת האפשרויות במספר חברות, זאת בכדי לספק את התוצאה הטובה והמתאימה ביותר ללקוחותינו. 3.שירות אישי – אנחנו כאן בשבילכם! תמיד ובמיוחד שאתם בחו"ל 4. אנחנו מספקים ביטוח נסיעות עם שירות הלקוחות הטוב ביותר הכולל שירותי עזרה ומוקד חירום מחו"ל הפועלים 24/7


אורלי ביטוח ופיננסים, פועלת מעל 25 שנים, מספקת פתרונות פיננסים וביטוחים מתקדמים ובעלת התמחות בתחום ביטוח אחריות מקצועית וצד ג' למקצועות יחודיים. אנו מספקים ללקוחותינו בית מקצועי בתחום הביטוח, בו תוכלו לקבל את כל שירותי הביטוח one stop shop במקום אחד.

אורלי ביטוח ופיננסים היא סוכנות בבעלות פרטית של רפי ואורלי וייסמן ואינה נשלטת על ידי גורם ביטוחי, עובדה המאפשרת לפעול באובייקטיביות מלאה ולספק פתרונות ביטוח מתוך סל רחב של אפשרויות בהתאם לצרכי הלקוחות. אורלי ביטוח ופיננסים בעלת סניפים בחיפה ובזכרון יעקב.

אז אם אתם טסים לחו"ל תתקשרו לקבלת ייעוץ >> 04-6396269



Comentários


bottom of page