top of page
  • תמונת הסופר/תרפי וייסמן

3 טיפים לפתיחת שנת 2024

שנה חדשה מתחילה, וזו הזדמנות מצוינת לעשות סדר ולהתחיל את השנה החדשה בראש שקט יותר.

לכבוד פתיחת השנה, הכנו לכם 3 טיפים שיעזרו לכם לתכנן ולנהל את השנה הקרובה:


הבריאות מעל הכל

מערכת הבריאות הישראלית היא אחת המתקדמות בעולם, אך היא עדיין לא יכולה להבטיח את בריאותנו בכל מצב. לא פעם קיים קושי להשיג תורים לבדיקות רפואיות, וישנם טיפולים רבים והליכים שאינם מתוקצבים על ידי חוק הבריאות הממלכתי.

ביטוח בריאות פרטי הוא הפתרון הטוב ביותר כדי להבטיח שתקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, גם אם אתם זקוקים לטיפולים או בדיקות שאינם בסל הבריאות. ביטוח בריאות פרטי יכול לספק לכם כיסוי למגוון רחב של שירותים רפואיים, כולל: אבחון וטיפול במחלות, ניתוחים, תרופות, שיקום, טיפולים אלטרנטיביים, נסיעות לחו"ל לצורך טיפולים רפואיים ועוד.


חברת MEDIWHO היא חברה פרטית המציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים מותאמים אישית. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב בתי החולים והרופאים בישראל, ומעניקה ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ומציעה מסלול עוקף לכל הבירוקרטיה הרפואית על ידי קיצור משמעותי של תורים ותיאום עבורכם.



איפה העתיד שלך מושקע?

אם אתם עובדים כשכירים בישראל, המעסיק שלכם מחויב להפריש כספים לפנסיה שלכם. היקף ההפרשות תלוי בגיל, במקום העבודה ובשכר. אך אם אתם עצמאיים, אתם יכולים להפקיד כספים לפנסיה באופן עצמאי. ישנם מספר מסלולים פנסיוניים שניתן לבחור מתוכם, כגון קרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים. אנחנו נשווה בין התוכניות השונות כדי למצוא את התוכנית המתאימה ביותר עבור כל לקוח וצרכיו נעזור להבין את האפשרויות השונות ולהתאים את התוכנית הפנסיונית לצרכים שלך.


לעשות סדר בבלאגן

לא פעם אנחנו לא יודעים מהם כל הביטוחים שיש לנו, מה הם מכסים, ואם הם עדיין מתאימים לצרכים שלנו. לכן, אנחנו ממליצים לכם להתחיל את שנת 2024 במיפוי ביטוחי.

מיפוי ביטוחי הוא תהליך בו סוכן ביטוח בודק את כל הביטוחים שיש לכם, ומסביר לכם מה הם מכסים, כמה הם עולים, ואם הם עדיין מתאימים לצרכים שלכם.

מיפוי ביטוחי יכול לעזור לכם להבין טוב יותר את הביטוח שלכם, ולחסוך כסף.

הנה כמה סיבות מדוע חשוב לעשות מיפוי ביטוחי:

  • כדי לוודא שיש לכם את כל הביטוחים שאתם צריכים.

  • כדי לוודא שהביטוחים שלכם עדיין מתאימים לצרכים שלכם.

  • כדי לחסוך כסף.

לקוחות המשרד זכאים למיפוי ביטוחי ללא עלות אחת לשנה.


אורלי ביטוח ופיננסים היא סוכנות בבעלות פרטית של רפי ואורלי וייסמן ואינה נשלטת על ידי גורם ביטוחי. אנו עובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות. עובדה המאפשרת לנו לפעול באובייקטיביות מלאה ולספק פתרונות ביטוח מתוך סל רחב של אפשרויות בהתאם לצרכי הלקוחות. ב 'אורלי ביטוח ופיננסים' אנו תופרים את הביטוח בהתאמה אישית בהתאם לגיל, לצרכים, להיסטוריה הרפואית של המבוטח. 

כאשר חס וחלילה קורה משהו - אנחנו איתכם ביחד מטפלים בתביעה ולא משאירים אתכם לבד מול חברות הביטוח . הייעוץ והליווי המקצועי במצבים אלו הוא חשוב ומשמעותי.


מאחלים לכולנו שנה טובה, בטוחה ושקטה🙏


bottom of page